niedziela, 1 stycznia 2017

Przeczytam tyle ile mam wzrosty - podsumowanie 2016

Od ostatniego wpisu czytelniczego minęło sporo czasu i zdążyłam przeczytać kolejne centymetry książek. Listę tytułów przeczytanych w 2016 roku zamykają:
1. Nadia Ghulam Agnes Rotger - "Sekret mojego turbanu" - 2 cm
2. Agnieszka Olejnik - "Dante na tropie" - 2,9 cm
3. Agnieszka Olejnik - "Zabłądziłam" - 2,6 cm
4. Debbie Macomber - "Spokojna przystań" - 2,2 cm
5. Sarah Forsyth - "Porwanej i sprzedanej powrót do piekła" - 2,2 cm
6. Peter Wohlleben - "Sekretne życie drzew" - 2,4 cm
7. Lisa Kleypas - "Wyjdź za mnie" - 2,4 cm
8. Lauren Weisberger - "Zemsta ubiera się u Prady Powrót Diabła" - 3,5 cm
9. Theresa Weir - "Druga szansa" - 1,8 cm
10. Teresa Rudzka - "Kuzyneczki" - 4,1 cm
11. Federico Moccia - "Tylko ty" - 2,2 cm
12. Greg Mortenson i David Oliver Relin - "Trzy filiżanki" - 2,4cm
13. Aleksandra Chrobak - "Beduinki na instagramie: - 2,2 cm
14. James Bowen - "Kot Bob i ja" - 2,2 cm
15. James Bowen  - "Świat według Boba" - 2 cm
Łącznie przeczytała 86 książek, które ułożone jedna na drugiej utworzyłyby stos o wysokości 195,6 cm - przy moim wzroście potrzebowałabym taboretu albo wysokiego uczynnego kolegi do ułożenie książek :)
Zgłosiłam już swój udział w tym wyzwaniu na kolejny rok - czy podałam? Nie wiem, najważniejsza jest satysfakcja z każdej kolejnej przeczytanej książki.
Tym razem jednak postaram się publikować listę przeczytanych książek pod koniec każdego miesiąca. Dodatkowo podjąć się kolejnego wyzwania, które polega na przeczytaniu książek, które zawierają w tytule słowa z określony kategorii. O szczegółach przeczytacie na blogu autorki wyzwania.

1 komentarz:

  1. W tamtym roku brałam udział w "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". Niestety zabrakło mi paru centymetrów do ukończenia wyzwania. W tym roku nie zgłosiłam się, ale na pewno podołałabym. Jednak w tym staram się ograniczać swoje wyzwania do minimum, więc odpuszczę sobie.

    Przy okazji pragnę zaprosić Cię do wyzwania "Grunt to okładka", które w tym roku rusza w nieco odświeżonej wersji. Tutaj więcej informacji: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/podsumowanie-grudniowej-edycji-grunt-to.html
    Zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń